今日起家中過 - -" 冇啦啦nico打泥叫我拎走部電視- - 換好衫之後佢又打泥,叫我唔好去住- 0 - 結果坐到4點幾,先去拎 - -" 上到去佢地好開心咁睇電視.... 睇到6點幾! 走lu!部電視真係好重下! 廿幾吋啦~都有! 不過冇搖控 - -算啦,放起房姐嘛!! 呀媽都話想要! then!番到屋企無聊左陣!食飯lu!!! 食完之後就去左特訓 - - ,踩車\ / 踩完番泥有d攰 - -"