23/9
這天的放學...去了body check
用了$400完....被抽血了.....但不知為何- -
我的針孔比別人小得很 ...
過了一會兒在尖沙咀走了走 - -
很想買番副太陽眼鏡呢 - -
走了走後....原本目的是為了等那一晚去北角...
可是有人說要回去......
6點左右....上了271到旺季- -
再由旺角轉地鐵出北角.....
用了很多錢呢 - -
到了和田....食了$200日本野!
又窮又攰又食得小野- -太哂了...但是為朋友....值得的說!!!
24/9
這天又早放了..太好 !!
回家死睡.........
又知道了一件事...那個miss chan太過跟書直說呢 = =連上多堂放學都要叫人簽名!!先可以!!!
晚上打打下機上不了網.....
不知道什麼原因!
只知道媽媽有朋友也上不了!!
沒有影響到我的心情!!
上不了便睡覺好了!
25/9
這天的lunch又去了喝咖啡了!!
3堂的housekeeping上了2堂...原則上 - -"
有好多porject要做 - -sad!!!
買了紫菜食..好味 !!
26/9
今日訓到11:30
好奈冇咁好訓啦!!
下午打機直落....比呀媽嘈去買菜....上番泥!!
又比佢嘈...- -"
嘈到黑 ....
又買了紫菜食..上癮了- -"
|