今日中秋節啦!!時間過得真係快!!
星期4....國慶又走左去唱k!!!
好彩把聲冇事姐!!然後就起cheap之堡買左件褸...無奈一d都唔cheap!
謙就買左條褲!!
就到4點lu!行完!!食完野!!
我地就去左睇戲.....睇d-9 ........
開頭好悶...中期好嘔心...好期好hight - -
我係足足合埋左隻眼5獲嫁!!haha!
睇完之後!去左h&m玩試衫!!好開心=]
but試完之後去係放番起到!!haha!!
咁又玩左成個鐘啦!!搭車番屋企!!
星期5...終於都要self-introduction啦!!
即場發揮!!yo!!
上到housekeeping之後!!呀sir話只會上一堂!!
then!剩下2堂會搵4個人教汁房 - -
早知就唔去飲咖啡啦 - -
哂左!!
這天2:30放左!
|