今日又收到個消息..... 原本係想去問miss d野!! 點知個miss話,"我睇過你個履歷..你去做waiter都得喎...." - -"係時候又喪操english啦! 萬一......去見waiter ge話,比人問到口啞啞都唔知點算! 好驚呀!!! 放左學好神奇地撞到沈嘉俊..... 由上車傾到落車 - -" 我真係長氣! 番到屋企玩左傾電腦就喪做porject啦- -" 仲要打埋份cv.....and汁好個file~ 好忙呀!!!