20/10 MISS打左個電話泥!!! 我見ge果間文華東方會起4個人之內揀一個做人士部! 我係4個之中ge1個!!! miss就話我唔夠18嵗~如果唔請ge話!我就冇後路可以揀 - -" then!溫緊書ge我,就突然冇哂心情去溫!!! 21/10 今日一番到學校~即搵miss! 經過miss一番提點之後! 結果我選揀去第2間見! 當係拎多個exp啦!! 又唔多想煩! 今日係入去餐樓到實習! 個呀sir到最後3個字先帶我地入去餐樓!!!唉!!! 不過小息拎到個靚野哈哈=] 明天入廚房玩 =]