一星期內不停反反覆覆地工作~! 好攰呀~!" 番到屋企仲要開電腦,結果比陸謙話 :P 不過番工番得好開心,今個新年~ 我起公司AT LESS 豆左$700利是~~ 嘩~~ 琴晚放假走左去數~有成千銀呀~!! 仲未計D親戚~爽呀!! 今日放假出去玩AND 做功課! =] 可以訓到12:30 PM~ 好奈都冇試過啦~!!!