今日又唔知痴左邊條筋= ] 又走左好唱K啦~ 最近好似淨係講唱K同打邊爐..........冇第2D野睇 - -" 睇泥要改善下先得~! 好激氣地~今個星期公司淨係編我星期日先要番工~! 搞到我冇機會拎人工~ - -" 冇錢洗好慘- 0 -" 我等今個月尾~!!!!!!!!!!!!!................ 打到咁多~!為美食所努力!!!=]