上個星期5吾記得打的,,
田中生日快樂唷,,
到上個星期6,,
就係我地去左m記陪佢食野,,
見到1個個頭好似何少姑ge人,,
佢仲要係到[了]鼻屎,,
我狂係到笑,,
跟著我同佢地講,,
又係到笑,,
跟著搭地鐵,,
又見到2條鬼佬kai子係到跳舞,,
用果d地鐵上面揸住果d野係到轉,,
搞到牙邊個好想跳舞!##
到今日,,
唉,,
今日番到去,,
吾想見到佢,,
唉,,
跟著上英文堂又係到諗woo,,
搞到我落左堂差d喊,,
跟著娥就話,,
叫我吾好喊果d,,
唉,,
都好采,,
收得番,,
又尾上L.S.E又差D喊,,
比娥見到,,
又收番,,
次次都甘好采架woo,,
唉,,
跟著放左學我地開party,,
食左好多薯片,,栗1燒,,
食到我地個個都好飽飽,,
跟著番到去屋屋,,
都吾係好想食飯飯,,
不過都有食,,
今日剪左頭髮,,
學中島美嘉唷>w<"""""
不過都吾係好似,,
我諗x左應該會似d!**]





|