就係,,
金日我同佢係到icq,,
佢好想知我中意邊個,,
我sd左佢個樣d相比佢,,
佢話我好撚憎佢,,
我話yy,,
佢話= =佢條仆街= =+++++,,
我話做咩牙佢,,
我叫佢打比我,,
佢又吾打比我,,
佢話= =我諗佢應該係d冇咩用ga人= =+
e條仆街 唔好比我見到佢- -+++
用哂力打佢
= =++++,,
我話你又吾講咩事,,
佢話= =+++唔想講 e d咁ga人早死早著
我好小係icq講粗口 正明我好憎佢= =,,
我話嗯,,
佢話你信唔信我搵人打佢= =+,,
我話搵邊個打佢,,
好多人幫到我,,
我話例如kenken??,,
佢話我唔係你諗咁cheap
kenken e d係比人打,,
我話甘係邊個牙,,
佢話= =+條仆街,,
我話鄧奶??
佢話吾係我地果級
= =+仲知有方法
吾好理,,
我話又唔講>^<""""""""""",,
佢話仲知佢唔好比我見到佢= =,,
我話我日日見到佢,,
佢話我一定用哂成身d力打佢,,
有d吾打得,,
吾打得,,
佢話:-\+++諗起佢d眼神.我就好想打佢
咁中意手指指 我就打到佢隻手指鍾哂= =+,,
吾打得,,
佢話= =++++++仆街
愈諗愈火,,
吾打得,,
佢話= =""他仆街 我為左佢火左成日= =+
就係甘蔗]]:
|