今日天兒生日 ... 去左佢生日會 =3= 好無奈-3- z 得佢地系度講野 講d 野我地都吾明 ... 所以 好快就走左 >3 今日勁開心 ... 去左隊啤 之後 見到鄭美sZE 戈D 之後就同左佢地傾計 都傾左幾耐下 都幾好玩下 ..