開學了幾天,病了幾天@@"唉,真係冇鬼用~
開學...是一個好既開始~我話要用3年去讀書~
我要讀法律~這次是認真的,一點都沒有開玩笑~
好多人都說我做不到~我認為未做過就唔好話唔得
要做過先知^ ^
給自己3年~做一樣別人不信的事
出黎~
...........................................................