'-★填_妹妹g!g!g!
2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


國慶要返工 鬱悶 分類: 未分類

國慶要返工

唉......本身今晚應該好開心咁去玩ga~~

點知中午返工戈時....呂姐放左本編更部係11號枱面.....跟住叫肥田.肥田

以為咩大件事.....走左過去....之後佢指住本野同我講:你1.2.3.4.都要返全日

唔知點解個頭即刻暈暈地////

唉~本身十.一唔洗返工嫁ma!!!

7都係咁\\\\\\\

諗起都嬲>.<"0.

 






訪客留言 (返回 TINbibi_123 的日誌)


sin_love_sin 於 2009-10-01 12:52 AM 發表:
哼..冇人同我去街~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]