fung

2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


2007-05-11 分類: 未分類

今日三點半去左等明仔放學,之後明仔就同阿康就去整單車-o-

而我同阿君就去左元朗詳記睇單車衫,詳記返左好多新車衫呀,不過件件都好貴...

我睇中果幾件都800-900蚊....真係買唔落手.....睇完車衫之後就係元朗四圍兜,

再去昌偉單車鋪搵四眼仔佢地吹水,吹到八點鐘就去洪水橋7仔等人,等左一陣,

終於齊人lu,今次多左個新會友,八點四十五分去發,目的地:深井...

唉......今次又係去深井.....冇計啦屯門太細了,我地去到之後坐左一陣,

同個新會友傾計下,了解下,就踩返屯門lu,我同明仔一開波就爆車返屯門XD

返到深井返屯門都係4個字到,我同明仔係三聖等左兩個字先齊人-O-

之後就去左月湖度食糖水,食完就返屋企LU...

 






訪客留言 (返回 TLFung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]