今日又係尖沙咀一天遊-o-約左12:45,點知攪攪下成點半先出發,今日唔知做乜,曬到死,
半小時後終於到第一站:荃灣,之後我繼續出發,點知係貨櫃場明仔爆左軚....之後拆左條出黎軚補返佢用住先,
跟住就直接去長沙灣飛球單車鋪買內軚,果度剩係賣名牌,內軚都要40蚊一條,貴到丫.....
冇計啦,鬼叫爆左軚,迫住買...
之後就去油踱囉啦,換完就去返美孚食M記,食完再出發去尖咀,去到之後我地就搭船過對面,係會展附近既公園坐,
坐到7點到就搭船過返天星碼頭,我地睇埋八點半果個維港唔知乜乜再行多陣先返去,行到去文化中心附近,見到有個台,
有個女仔係上面唱歌,仲以為邊個明星係度,行埋去睇,原來係一個令女係度唱歌,
佢都幾令女嫁,吧聲都唔差,唔知係度唱歌有錢收嫁呢XD,呵呵
我地睇左一陣就返屯門lu,返到去係龍門居食車仔麵,食完先返屋企
|