今日10點幾就起左身
唔知咩事咁早就起左身v_v
跟住12點幾就出左去啦
出左去同bobochan買左幾包薯片
之後去左訂蛋糕
之後就上左bobochan屋企釕
一開始超悶菂-3-
之後我就開左佢個電腦d0wn勁舞啦
哇卡卡xD
玩左之後
發覺屎左好多/3\
想死呀x__x
好耐冇玩啦
聽日去bobochan屋企又玩過-v-