我最近都冇乜打日誌啦...
講真升到中五真係好忙呀..
開學咁耐都未打過..
唉..我諗中五都好快過..
時間真係唔夠用...
做得個樣野..其他就做唔到...
煩煩煩..
頂得住驚濤駭浪,未必捱得過淺水一灘,激情容易守情難。