今日係學校舉辦<<會考放榜真人>>show,
姐係距離會考仲有3個月度,時間真係唔等人,
分秒必爭,大家真係俾心機放多d時間去溫書,
講真會考完真係大把時間俾你玩啦,仲唔把握時間去溫書,
今日見都大家囉住份會考都唔知點,好似迷左路咁<<<----我都係咁
我係度希望大家真係加油,考好呢次會考,就算諗住出黎做野的同學,
都要放d自己想讀的科目度,
其實我都明白到讀書努力 拋開遊戲既時間真係好難
有時候一番苦幹然後得出一個失敗的結果 更能人消沉
同人比又比唔上
我認為只要真正對自己個科目發生興趣先有用
可能自己己經聽過唔少次
不過 這確實係真
前途始終掌握係你自己手中
最後都係要靠自己的
係呢度充心足福大家
希望你可以快d搵到你目標 努力邁進
最後希望大家never give up
|