Stay-你...我是傻瓜 (宮MV)
發覺自己呢排冇衫着..
呀死黨就叫我去大6戈地下商場到行下..
首先我地就依飽個肚之後就開始係地下商場到行下..
結果係戈到買左件50幾RMB GE衫..
同呀死黨行黎行去都搵唔到令衫..
明明之前去都見到好多令衫架... 而家D衫去曬邊呀..
就係咁... 係大6逗留左唔夠2個鍾就番左澳門 去美好戈到行... 買左幾件..
之後去水坑尾戈到又行下.
最後係信達戈到買左2條手鏈 用黎作為我地死黨之間GE"定情信物" 哈
哈哈 好死黨... 我地以後都係好朋友....
|