cursorshelp
▋ ' PlaY Girls!? San- Mee ;
1場朋友 唔留CM點得呀?!
TPSan113
暱稱: " 口Psan珊-
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
少訊討論專區
站內搜尋
2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


mY Sprot Day . 自滿 分類: 未分類

正左個新playlist ....  入面有4首歌..

1. S Club 7 -Never Had A Dream Come True

2. Dsds -Cry On My Shoulder

3.Jesse McCartney -Because You Live

4.Vanessa Hudgens -Say OK                "呢D歌都幾舊下   中2就聽下啦"

 

倉木麻衣 - Beautiful  MV

今日8點半起身  同排長佢地去游水.. 

以前我係個池游水係游1半停1半..    而家   西利囉..   可以1口氣游來回1次..

進步左好多..   5錯.. 

跟住就去左搵呀低B潘1 齊食中午飯..

去左上次係運動會同Panda佢地食ge戈1間.. 

之後去左宏達戈到睇下書..

跟住去同呀聰  Bao Bao 佢地1齊去踩單車...

踩戈座小譚山踩到我死死下..    結果我地幾個女仔都去推車..  

跟住落鈄戈陣超爽    上得咁辛苦都係值得ge.. 






訪客留言 (返回 TPSan113 的日誌)


chanioseng12 於 2009-08-16 06:19 AM 發表:
我又去呀,,,,,
=====================
re:::哈哈..令唔令仔唔緊要ge,,最緊要唔好7
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈..  12月戈陣去囉..
------------------------------------------
re"   你戈句野幾壓韻wo..
Posted at 2009-08-16 04:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kpschool1538 於 2009-08-15 11:14 PM 發表:
下次不如踩遠D呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我有諗過踩威尼斯戈邊...
Posted at 2009-08-16 12:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alan1117 於 2009-08-15 09:39 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Maggiecheang 於 2009-08-15 08:30 PM 發表:
wah~ 好彩我冇去姐,,推車推死我,,HAA=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VIVIANCHEANG 於 2009-08-15 07:48 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ian721 於 2009-08-15 07:30 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





求其Up"
" 還是.. 但係!? '
By "San T0u
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
人生規劃...
都係病 - -"
So GE-1日
開心 GE-1日
病死 GE-1日
文章分類
全部 (208)
每月文章
日誌統計
文章總數: 208
留言總數: 444
今日人氣: 12
累積人氣: 9460
好友名單