張棟樑 - 沉默的瞬間 MV
呢幾日 我覺得自己運氣 趺到落谷底...
英文 唉 又要做報紙 又要做powerpoint ...
佢講就講到好容易做咁. 唉 你做我睇就差5多..
好似以為我地其他科冇野做咁 .. 唉..
本來以為今個星期做完戈個英文就可以休息 點G化學都有個報告要做..
唉. 我已經成2個月冇去做運動 冇去打機 冇去訓教 但係點解都係咁多野做架!?
個黑眼圈都大架啦 而家好似又大左 ..
嗚嗚嗚~~ 俾我休息下得唔得呀!? 成日都要對電腦... 對到我煩呀..
======================================================================
who can comfort me?! who!?
i hate myself when i'm missing you..
|