今日番工我覺得今日係我番左甘多日工最好脾氣既一日.今日同呀超<拍>水吧本來都相安無事,但我覺得佢今日好似發緊夢,好似明明要出野,佢就走去抺野,頂,咩都唔做...搞到我真係好想打7佢呀.
p.s要特別鳴謝玲玲幫我弄靚個日記.THX^.^