想點就點
TRAPNEST
暱稱: 月.夜狂想
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-10-16
2010-07-23
分班
2010-07-11
2010-07-04
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 171
今日人氣: 0
累積人氣: 1240
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 10 日  星期四   晴天


最後既一日係3b.... 傷心 分類: 未分類

n甘耐無打過qooza =.=",估唔到再打番果刻就係我地3B最後既一日.....

唸番起甘年,我地一齊玩過,一齊膠過...真係好手然HAPPY!!!

但係....

一唸起下年要各散東西...真係好想講句"超級唔捨得!'

唔知下年仲可唔可以同SO德,TONY,肥解果D一班....

唔知下年仲可唔可以一齊玩,一齊睇戲...(頂,愈講愈唔捨得)

最後一個學期既EXAM(由於時間關係個test字已經比我改左)!!!大家要努力!!!!!!






訪客留言 (返回 TRAPNEST 的日誌)


l0ve4y0u 於 2010-06-12 12:18 PM 發表:
睇到我笑左出黎;p
雖然同你都吾知兩年定三年同學;p
或吾定下年又做番同學;haha!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係掛=,="
Posted at 2010-06-13 03:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TUNG5137220 於 2010-06-11 11:35 PM 發表:
COMMENT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係????=,="
Posted at 2010-06-13 03:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_lee 於 2010-06-11 02:30 PM 發表:
我地同班左4年啦雞蛋>_<
好吾捨得您TIM;{
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OH,ME TOO ME TOO
Posted at 2010-06-11 04:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_lee 於 2010-06-11 02:29 PM 發表:
您串錯字,吾系TSET系TEST-_-
仲有,TEST系測驗-,-
考試系EXAM-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

改番好啦=,="
Posted at 2010-06-11 04:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MillY_child 於 2010-06-11 12:38 AM 發表:
I LOVE EGG !!!
IT IS EXAM, NOT TEST~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

LOVE
Posted at 2010-06-11 03:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PAUL 於 2010-06-11 12:36 AM 發表:
考試果時都見到面..唔洗咁感觸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2010-06-11 04:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sisi520i 於 2010-06-11 12:20 AM 發表:
CM;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
Posted at 2010-06-11 03:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



climbc06106 於 2010-06-11 12:08 AM 發表:
型棍
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝
Posted at 2010-06-11 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ming40538334 於 2010-06-10 11:59 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

快到你=,="
Posted at 2010-06-11 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]