n甘耐無打過qooza =.=",估唔到再打番果刻就係我地3B最後既一日.....
唸番起甘年,我地一齊玩過,一齊膠過...真係好手然HAPPY!!!
但係....
一唸起下年要各散東西...真係好想講句"超級唔捨得!'
唔知下年仲可唔可以同SO德,TONY,肥解果D一班....
唔知下年仲可唔可以一齊玩,一齊睇戲...(頂,愈講愈唔捨得)
最後一個學期既EXAM(由於時間關係個test字已經比我改左)!!!大家要努力!!!!!!