好耐都未打過日誌了...XD
所以今日就打下吧~~
最近都專注在打機上──真三國無雙online,真的非常之好玩呢
其實早前我都想打日誌的...但不知道為甚麼上不到,到今日先知道原來個blog唔知咩升級....
在星期五,T和R都說了..
所以我都不再多講..
說回今天,
上家政堂前還挺害怕的...
不過今堂還上得不錯~
雖然我沒有搵資料,但她沒有罵我呢,而且準時下課~
到放學,去左睇波~a班對e班呢~
雖然輸左,18比27...但我覺得他們打得不錯的~
以後再努力過吧~
好了,說到這兒~
明天還要測數學...
我要努力做Maths了~
|