今日朝早ktv比賽,
唉...完全失曬準..
都唔想再提了~
之後去參觀馬術,
首先參觀馬房,
雖然係幾臭= =...不過d馬都幾得意,
有隻馬係到跳hip-hop,超搞野,
有隻好似癲左咁..係咁用隻牙撞塊木板= =
有隻係咁曬佢d「靚」牙出黎...真係唔拍廣告浪費曬~
重有佢地d名超搞野,咩Magic finger(妙手回春)...Highligh....= =
睇完就去騎馬仔~
有d悶...每個人騎得唔夠5分鐘,而且整係圍住個小圈轉...
去完返到學校,食埋lunch,就去科學園~
今次去科學園主要介紹LED(發光二極管),
聽個講解員話呢次係最後一次展覽LED,之後就會拆左呢個展覽,
所以都覺得我好好彩,可以參觀呢個展覽~
我覺得都幾好玩,而且我對科技都好好奇,所以我都好投入聽講解,
LED逐漸滆入我地生活之中,例如升降機個screen、車尾燈、地鐵一d screen......等等
去完呢次ge參觀,我對LED ge好感提升了不少,
知道LED有好多好多ge用途,而且非常環保,又有好多ge特點,
將來更可能會取代曬我地所有ge燈呢!
|