♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:
:電郵[email protected]
性別:男生 網站":www.xanga.com/ken_1994
姓名:不便公開
ICQ:
生日:1994年 3月 18日 星座:雙魚
娛樂:同fd出街街 興趣:打波 打機
喜愛食品:壽司 喜愛偶像:衛蘭
喜歡顏色:黑 白 藍 喜歡卡通:

 

TS02493713
暱稱: ♂☆勤★♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-03-16
搞gag鈴聲
打機~~
好正丫>.<
玩野∼∼
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
樂曲
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 2183
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


2007-05-02 分類: 未分類

今日係醬爆個堂好好玩....佢係咁講【我比黃紙嫁啦..我真係比黃紙嫁啦..我都唔想比黃紙你地嫁!】都唔知佢講乜~~

食lunch緊時....希希竟然一野整瀉左我杯紅豆冰..整到我成條褲都係......咁樣都未叫衰...個文鳳姐佢無喇喇走過黎比勆卷紙巾我....

檸諾話佢睇中我.....我....我想嘔~~好才鼻屎文都被文鳳姐睇中左..不過佢仲未成年..哈~

 



2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


樣衰過西耀既人 分類: 未分類

今日同希希..儀儀..小賢..佢條仔仲有芝士波...維維.....去左睇戲【十分愛】好好笑∼

我同希希一齊講小賢條仔...~~~~終於有個樣過西耀啦~哈.....跟住地就去左打波波啦!

打緊波緊時真係好多野好好笑啊~~但係小賢個細佬都唔知出黎做乜......

打完之後我就返去剪頭髮~都唔知點解我d頭髮可以長得咁快嫁....之後就走左同啊媽..啊哥食飯...行左陣街再返屋企!!



2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


最眼訓既一日 分類: 未分類

今日雖然好好玩...但係好好好...眼訓!!食lunch緊時同左檸諾..希希..文文去大家樂食野..我地叫左野食之後坐左埋位...見到一個大家樂啊姐~~~我地叫佢【飛鳳姐】佢好似係到接客....我地話佢食完就會接客.......笑到我地勁癲~~跟住文文講左d好好笑既gag..整到我飲緊可樂緊時.....噴左落佢到...真係sorry啊~~

放左學之後檸諾之後佢終於都肯練波啦~~打比賽我地竟然輸左....可能因為我太眼訓.....都唔知發生咩事...啊sir仲要我地做掌上壓...來回跑左10個圈...跳左50下...唔死都被佢整到死啦~~~~~但係我覺得我d排球真係廢左好多啊~~返到屋企..即刻沖個涼再食飯~~~仲要溫書..好才都溫到叫做識識地~~跟住我就即刻飛上床訓教lu~~



2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


2007-04-25 分類: 未分類

今日係星期三...又可以上醬爆堂~哈...真係好好玩啊......亂咁調位..個傻仔啊sir都唔知..嘻~但係上數學堂緊時

真係好悶啊~

食lunch我地睇希希..m烺.....佢地打比賽....最衰都係個死肥諾..係咁叫換人啦...換人啦...換左d勁人走..仲叫左d廢人去.....佢真係好q煩

順便係度同埋你講....你....食....屎....啦....成日都係度扮勁...唔該你同我收皮~~

 放左學之後...個莉莉陳叫我..檸諾..頭盔維....許嘉耀留低...叫我地聽日上台唱歌....我地都好唔想..唱得樣衰會影衰自己~~

跟住就去左合唱團啦!!唱d歌又幾好笑~~



2007 年 4 月 24 日  星期二   雨天


2007-04-24 分類: 未分類

  琴日部腦hand左..所以打唔到日日記~~

   今日都唔知點解係咁落雨..紅雨學校都唔比我地走...點解唔大落d呢~~搞到食lunch都好q煩....

放學之後..M烺叫我一定要留住檸諾練波...但係我地唔知點解會一齊走左....~.~