今日係星期三...又可以上醬爆堂~哈...真係好好玩啊......亂咁調位..個傻仔啊sir都唔知..嘻~但係上數學堂緊時
真係好悶啊~
食lunch我地睇希希..m烺.....佢地打比賽....最衰都係個死肥諾..係咁叫換人啦...換人啦...換左d勁人走..仲叫左d廢人去.....佢真係好q煩
順便係度同埋你講....你....食....屎....啦....成日都係度扮勁...唔該你同我收皮~~
放左學之後...個莉莉陳叫我..檸諾..頭盔維....許嘉耀留低...叫我地聽日上台唱歌....我地都好唔想..唱得樣衰會影衰自己~~
跟住就去左合唱團啦!!唱d歌又幾好笑~~ |