唉..
va仲未有組呀..
死啦~
唔通真係要同霍金一組
**************************************************************************************
2 ch. 1
好難x!!
點好??
組冇
小息冇
lunch冇
s0rry...
我撐不了.
這......希望是短暫???
我看不會,
事到如今
要講都講過..
唯有隨緣,,,
不過已經去左另....
我睇冇乜機會好....
:(
雖然唔知咩事..
可能只不過係小事,
不過點都好..
都講番句.....
s0rry~
|