吾知係咪好無聊呢* 無拿拿打日記= ='' 都成個月無打啦`無拿拿又打返.. 唉..* 呢排都無咩丫..係差唔多日日都去軒屋企..打牌囉* 有時真係幾無聊..* *吾知點解..呢排硬係怪怪地- -'' p.S*見到某同某..真係好想殺左某.\/.!!哈=] /\/|ISSSSSs *