金日普通話考口試 咁就叫號數出la 之後叫左我出去 呀哥筆嬲要錯起整班最頭 因為
唔聽話俾Miss fuc到最前 之後佢係Miss面前播歌 但係超細聲 唉..............金次普通
話我想好差 講到lalakaka咁 筆過對我冇乜影響 haha