今日...
去左mandy個blog,,
睇相,,
見到左上角...寫左"CINDY AND ME"
忽然..有好大感觸啊...
唉,,,,,,
我沖涼個陣..
諗起mandy lee..同jojo佢地..
我竟然用黎比較wo...
今次既冷戰...
可以話係最內既///
令我明白更多.....
有陣時諗起..唔知點解..
我會喊...
其實我已經唔記得點解我同mandy..
f.1點解會識..同埋會咁fd呢???????
可能係我有失憶啦..
我有陣時會想..
將所有野一次過講晒..
or...嘈一次膠都唔錯呀...
但係都係講唔出,,
每次當我想同mandy講野既時候,,
我就會諗起pat pat,,
or,,最大既原因唔係佢度..
係我地自已唔想面對有咩原因..
係e幾日...
有helen陪我出街,,
有yan陪我傾電話.,,,
我會諗...係mandy自已放棄同我一齊行既機會,,
佢唔會喊..唔會唔開心...
因為有佢最fd..既pat pat,,yanny...joyce,,,jj....陪佢呀嗎..
你會永遠都咁開心既.....
................................
.............................對嗎..??
最近迷上..換換愛....
好好睇呀....
亦迷上[ 賀小美 ]..
|