琴日落完雨,,
今日又好好天,,人
今日..我覺得自已原來好憎某D人,,
某,,今日上音樂堂之前..行緊去...近2b班房..
佢話..徐倩怡..你..
之後我唔so佢,,
佢就話..你失戀呀??
好心你啦...人地唔so你,,
就話人地失戀..
你冇病呀.,,,
係咪你自已失得戀多呀..
講講講,,
攪掂你個k先啦..
仲有你呀,,
今日上i.s堂..
你個句,,
唉...
英文堂..分祖...
4個人1組..
某人一定係令轉個頭
攪到我同emil,.,兩個人一組..
你係咪鍾意yanny呀..
唔洗成日都令轉面嫁番...
同佢講一聲咪得囉..
今日超憎E ,,3個人,,
放學返左小學,,
同楊生..miss lam傾左好內..
魚子醬黎左...
好好笑呀
同helen行左陣..就走lu...
好累呀..
聽日去西九龍呀..
期待..期待..
|