我叫KAb3;;xd
得閒就寫*v*♥♥♥♥
2011 年 6 月 22 日  星期三  


2011-06-22  

YAYA~~考埋數同英既TSA就考完曬LU-V-不過星期五就係死期公佈時間..派卷丫/_\驚丫驚丫-0-

轉了ICON^-^

發表時間:2011-06-22 06:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 TSYuI 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]