| 2011-08-17 |
|
今日突然有感而發..聽日就是最後一次開學前既練波,亦都會係最後一個暑假練波,一諗到甘我就有少少想喊既感覺/-\,同各位隊員都相處左差吾多2年半,點都有D感情既..唉因為下年女仔隊打完學界就要被逼退隊,要專心讀書,我真係好想繼續同女仔隊一齊打波;(可惜丫sir都吾會再留女仔><重有幾個月就要同各位隊員分散..真係好可惜..淨番練波既日子吾多..要好好珍惜.希望係最後一次既學界可以盡全力甘打,吾好比自己後悔\___/!
|
| 發表時間:2011-08-17 08:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
abc 於 2011-11-25 12:42 AM 發表:
加油!~
|
|