我叫KAb3;;xd
得閒就寫*v*♥♥♥♥
2011 年 8 月 17 日  星期三  


2011-08-17  

今日突然有感而發..聽日就是最後一次開學前既練波,亦都會係最後一個暑假練波,一諗到甘我就有少少想喊既感覺/-\,同各位隊員都相處左差吾多2年半,點都有D感情既..唉因為下年女仔隊打完學界就要被逼退隊,要專心讀書,我真係好想繼續同女仔隊一齊打波;(可惜丫sir都吾會再留女仔><重有幾個月就要同各位隊員分散..真係好可惜..淨番練波既日子吾多..要好好珍惜.希望係最後一次既學界可以盡全力甘打,吾好比自己後悔\___/!

發表時間:2011-08-17 08:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 TSYuI 的日誌)


abc 於 2011-11-25 12:42 AM 發表:
加油!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]