今日遲到了!!!!因為......
掛住同老公傾電話..佢嗌我起身都嗌左我成3個字@@!!呵呵..,,
之後整野!!!>3<搭半先出門口 後尾仲遲埋到添>V<''!!!!
返到去搭3搭4到 之後睇老公比我睇既書書..,,,>3<''
第一堂VA 終於都上返視藝室上啦!!>V<''過左啊LO到坐..
今堂講歷史 悶到嘔電 最終 我/ME忽/啊LO 三個訓死左= =''
之後CHIN/ENG 兩堂都悶...,,!!!!!!
THEN兩堂IS 上5樓上..,,又訓左成堂幾
之後起身見佢地係到吾知燒乜= =''之後LUNCH同啊顯個D食M記
我靜係食左小小野咋>3<''吾知點解吾肚餓>3<''
之後MATHS 去207電腦室上 都吾知佢講乜 成堂發夢= =''
最後一堂中史 今堂好叻 冇訓著到 好順利咁過左呢堂
之後等睇歌唱比賽 初級三組入哂!!!!!!
醬爆同埋飛魚王子玩合唱 唱MONICA 笑爆全埸 兩個勁好笑!!!!哈哈哈
睇到5點幾 就走啦!!!!!同神婆/敏姐返YL買花紙...
比敏姐攪到我同神婆食左野= =''後尾敏姐請埋我地飲許留山!!!
食到好飽 ,,多謝敏姐!!!!>3<''
之後同神婆返佢住處 拎返D碟 係到同佢研究件新校樓..
佢著到成隻企鵝咁..,,好好笑!!!!!....之後諗住回家
點知落到樓下 神婆一個電話 話我吾記得拎花紙= =''
之後係佢屋企留下等佢拎返黎比我!!!THEN同老公傾住電話返屋企!!!.>3<''
PS:今日放學靜係見到老公一面咋...>3<''嗚嗚嗚...!!
好掛住老公啊!!!聽日都吾知見吾見到老公添啊!!!嗚嗚嗚>V<!!!!!
|