| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
| 悶.... |
今日8點幾就起左身 因為要學琴 學9點9=3= 學完之後 同媽咪 爸爸食LUNCH 係椰林閣到EAT 好味道!!!!!食完之後 我同爸爸返屋企 媽咪就出尖咀搵家姐 佢地去聽講座 !!!!!!!返左屋企之後 整係係到玩電腦 咁又過左一日啦!!!!!!!
PS:過埋聽日就生日啦!!!!><
|
| 刊登時間︰2006-08-06 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
BABY I LOVE YOU SO MUCH..!!-00-''
HONEY BB..
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 100 | »
|