| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
又要返學....>3<  |
今日又要返學啦...!!!!!姐係又要早起身

今朝媽咪早左一兩個字嗌我起身...好似我呢D一分一秒都吾錯過既人...黠會吾會再訓過啊!!!!呵呵呵
訓到六點三 好吾情願咁起左身....>3< 真係好眼訓啊..!!!!!!之後洗頭/換33/食早餐...今日食''珍豬雞''啊!!嘻之後7點三到出門口///跟住返到天瑞搭十一到 打俾心心 ''電話暫時未能接通''頂!!!
打左好多次都係咁...之後就行去佢個邊睇下有冇緣 撞吾撞到 呵呵///一行到''張煊昌''附近 就見到佢啦..呵呵!!我地真有緣= =''之後係呢個時候..忽哥岩岩又係後邊 跟住就一齊返去啦 同忽哥''爹'左幾句 咁就上左五樓啦....之後第一堂英文 勁爆眼訓 份野都冇乜過....呵呵呵
小息之後//又要上視藝...又要對住隻''人妖''
落到去 同''高妹''轉左位 同心心坐 呵呵!!!講左半堂廢話歷史!!頂/.\都吾知佢UP乜差...之後個半堂 係到畫返之前個幅畫 見到個個都畫都''鬼''咁令 但係我個幅....垃圾都不如啊
上完''人妖'' 跟住LBS 冇咩特別野發生 之後LUNCH又係係操場同心心//你老母個D 係到''9遊''遊左冇幾耐 就返返上五樓 之後到中文/數學堂 兩堂都係到睇小說...呵呵>0< 依家月黎月憎''光良''SIR啦...俾面佢嗌佢聲''光良''吾俾面 呵呵呵

到左放學 又好似之前咁 同啊寶/心心/你老母 一齊行去北江 係途中 冇啦啦有條友仔''抄車''樣衰..!!!笑死我地 之後到左北江 心心/老母走左 得返我同啊寶 跟住我地去左''味太郎''食野...呵呵呵
之後去左買野...><之後就陪啊寶行返天瑞啦...跟住我就搭77返屋企....''今晚我家姐應該又同我搶電腦玩嫁啦 所以今晚應該ON吾到 吾好掛住我啊!!!'''
記得當初拖過手 寒夜吻過我額頭
被愛這種感覺好比蓋著溫暖雪褸
曾共我砌雪球 砌一生未夠
期望暑天跟我砌沙丘
記得冬天分了手 無力叫你再逗留
熱愛不等於會相擁侶伴走到永久
寒夜裡我獨遊 看積雪漸厚
才驟覺怕冷便取一杯暖酒
*也許相愛熱戀一場 過後變得抽象
就如共你曾有記憶都冰封結霜
到底只有夢境一場 往後仍受傷
都只怪 最初識錯你賣相
到某一天想放手 無奈與你再邂逅
就算修補得到始終也是一個缺口
無謂再次回頭 再當你玩偶
寧願放棄再度緊握這對手
repeat *
再等相愛熱戀一場 再度變得抽象
從前共你難過太多怎麼可設想
到底感覺未可一樣 昨日曾受傷
怎可以 負擔得到再敗仗
|
| 刊登時間︰2006-05-29 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
BABY I LOVE YOU SO MUCH..!!-00-''
HONEY BB..
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | »
|