家人.. 我對你地真係好失望.. 我唔想再同你地講任何野..就算1句我都唔想 點解永遠係你地眼中錯既人永遠都係我?? 我自己d野放係張床到..點解個工人打爛完我d野..佢仲可以理直氣壯咁話我唔放好d野.. 所以攪到佢打爛左..你地都仲可以覺得佢岩?? 呢個家..我唔會再理..都唔想再理. 既然你地覺得佢係岩既...我無野好講.. 我唔會再煩你地..