今日番早
重等我琴晚點幾先瞓= =
今日搞到無晒精神
之後比呀hing話我未瞓醒
做野無晒水準= =
其實我都叫做比較好
因為人事部個李小姐話呀頭話我乖
不過遲左3次到呢= =
呀hing話正常要見經理的
但係
有可能我係暑假工的關係所以就唔洗見
哈
今日上貨
同埋執場
好辛苦= =
之後有同事星期二唔得閑
要幫手頂
搞到有假都無得放
要直做
做到星期五
星期六先放一日
唉
算啦算啦
無所謂啦