今日...
唉...
都重係好後悔...
點解呢...
點解我唔追佢呢??
好後悔呀!!
今日rachel D fd不斷問我...
你yesterday見到我地呀??
係邊到見到呀??
幾點見到呀??
嘩...
成邨人都知...XDDD
哈哈...
我會慢慢回答你地嫁啦...
唔該慢慢...
小心呀!!