~基拉~歡迎大家黎到TTC-TV-基拉H日記!!

2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


Vista... 愉快 分類: 未分類

down左啦...

比microsoft個時間快好多...

佢話4個鐘...

點知我一個鐘都唔洗就down左啦...

依家重有幾個%...

好快嫁炸...

RC1同Beta2有嘜分別呢??

好想快D知呀!!






訪客留言 (返回 TTCTVleo 的日誌)


tlovec 於 2006-10-21 09:30 AM 發表:
你係買定係網到down ga?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係micorsoft到down嫁...
好正嫁... 
Posted at 2006-10-23 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



helen868 於 2006-10-21 09:14 AM 發表:
其實...你寫咗d乜呢~我一d都睇明...(電腦笨蛋一名)...不留明可能我識嫁!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都知無邊個...
rachel個日見到之後都同左我講...
佢話可能係呀XX呀... 
Posted at 2006-10-23 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]