今日都留左係屋企
原先要番學的都無番到
太眼瞓啦
起身個時已經係10點幾
之後就繼續瞓多陣
瞓到11點起身
食M記
之後睇報紙
做A.MATHS
之後食晏
好耐都無試過係屋企煮飯食晏啦
之後睇電視
開電腦
之後嫲嫲黎左
落街打邊爐
重有工作未做
MISS TAM同埋個總COVER
唉唉唉
星期五影相個時影得唔岩D相@﹏@
真係唔知點算
唉