| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 11 日 星期六  |
| 今 日 去 左 賣 祺 同 唱 kk!!* |
分類: 未分類 |
今 日 9 點 就 出 左 門 口!!
9 點 三 到 左 黃 大 仙 地 鑯 站=]"
等 小 桂 子 等 左 2 個 字*
之 後 我 地 去 左 牙 呂 到 攞 野__"
我 地 去 左 新 光 果 邊 到 賣*
賣 左 好 多 $$*
好 多 婆 婆 都 好 好 人~
呵呵,, 好 好 反 的 賣 祺*
我 地 賣 賣 下 有 條 仔 過 黎 溝 小 桂 桂 __"
哈哈,,,桂 桂 咩 都 吾 甘 講=]"
我 就 幫 桂 叫 佢 走*
係 甘 同 佢 講 再 見]]]"
之 後 10 點 44 分*
我 要 走 同 桂 桂 去 左 搵 牙 呂"
我 就 比 返 個 袋 牙 呂"
桂 就 行 返 去,,,
我 就 去 左 唱 kk"
去 同 珊 唱 kk!!
唱 到 我 死 下 死 下,,,"
之 後 去 左 食 棉 花 糖"
好 大 舊 牙,,,:
呵,,食 到 我 嘔"
之 後 + 兩 蚊 要 多 支 可 樂=]"
我 要 左 一 支 冇 可 樂 味 既 可 樂"
之 後 四 圍 行"
,,之 後 吾 講 了=]"
|
|
|
牙靜 於 2006-02-12 12:35 AM 發表:
牙儀..下..
桂桂有仔溝=口="吾好嚇我牙
我驚的..衰婆儀..賣其吾叫我尼幫你"買"等我可以扮下好心啦..哈
條仔令5令架..點樣架..可能我知邊個..=口="""
好啦..返學見,..>#<
|
|