RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


今 日 去 左 賣 祺 同 唱 kk!!* 分類: 未分類

 今  日  9  點  就  出  左  門  口!!

 9  點  三  到  左  黃  大  仙  地  鑯  站=]"

等  小  桂  子  等  左  2  個  字*

之  後  我  地  去  左  牙  呂  到  攞  野__"

我  地  去  左  新  光  果  邊  到  賣*

 賣  左  好  多  $$*

好  多  婆  婆  都  好  好  人~

呵呵,, 好  好 反  的  賣  祺*

我  地  賣  賣  下  有  條  仔  過  黎  溝  小  桂  桂 __"

哈哈,,,桂  桂  咩  都  吾 甘  講=]"

我  就  幫  桂  叫  佢  走*

  係  甘  同  佢  講  再  見]]]"

之  後 10 點 44 分*

我  要  走  同  桂  桂   去  左  搵  牙  呂"

我  就  比  返  個  袋  牙  呂"

桂  就  行  返  去,,,

我  就  去  左  唱  kk"

去  同  珊  唱  kk!!

唱  到  我  死  下  死  下,,,"

之  後  去  左  食  棉  花  糖"

好  大  舊  牙,,,:

呵,,食  到  我  嘔"

之  後  +  兩  蚊  要  多  支  可  樂=]"

我  要  左  一  支  冇  可  樂  味  既  可  樂"

之  後  四  圍  行"

,,之  後  吾  講  了=]"




訪客留言 (返回 TTCha 的日誌)


牙靜 於 2006-02-12 12:35 AM 發表:
牙儀..下..

桂桂有仔溝=口="吾好嚇我牙

我驚的..衰婆儀..賣其吾叫我尼幫你"買"等我可以扮下好心啦..哈

條仔令5令架..點樣架..可能我知邊個..=口="""

好啦..返學見,..>#<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 TTCha 的日誌 ]