好多日都冇打BLOG啦
講下呢幾日有咩特別事呢
最近日日都舉行社籃 我第一場就贏GREEN HOUSE
第二場第三場都OK難打 但係贏多場就有牌
之後下個星期三就係話劇比賽 班班都好努力 我地班都係
但係果日我要打社籃 所以去唔到 SORRY阿
最近的數學堂我地好唔得囉 連MISS鄭都唔驚
好啦 上次送比你地D相鍾唔鍾意
藍色衫果個真係我啊