冇打blog的幾日都好得閒
因為依家大部份活動都完左 正係得返個test
日日都係放學周圍行 返屋企 夜晚練波 依家青苗第三階段
一個星期要練三日 但係都ok 不太辛苦
我test不嬲都唔會好早溫 我就係咁
依家日日返學都好無聊 冇野做
放學又係 悶阿 返學好悶阿
有冇人逗下我阿??