e家有d學校放左暑假了我地仲要留在學校do暑期作業=.=勁厚...
今日訓到7點55分起身...死喇可能遲到
咁就好快咁刷牙洗頭換3出去....反到學校見肥軒唔理車神
一日最衰都係我.....(唔講)
反到去miss袁派左個獎比我同另外兩條友...本來好開心
念返><攞左獎結業禮咪要返學=.=唉唉
跟住我同後面果兩個人一齊做暑期作業...哇做左10幾頁勁呀
之後返屋企...沖左個涼落街打波打完返屋企又沖涼
之後就睇電視訓lu ZZzz