今天是我生日的日子-3-
琴晚4點幾過呀媽間房拎手提"
見倒kinki`大傻瓜`仲有sIU 東 SD 俾我o既 Message -3-
豐家姐都有" 多謝你地-3-
今日要當值.....同秋燕`apple`呀霆`佢地當'=3=
1返到去佢地就同我講生日快樂///仲有唱埋生日歌tim -3- [好感動唷*]
之後小息......lunch都有人同我講"好開心-v-
放左學之後就同呀燕`呀茵`林孟`大傻瓜`kinki`呀鼠`呀苗`俊家姐`豐家姐`去食糖水"*]
6點3就返上屋企喇.......之後呀璋`吳大同學`粟米`yipyiu_都有同我講生日快樂"=v=謝謝你們`]
今年o既生日過得好開心.....因為有你地甘多位姊妹陪我-3-
我o既生日願望係__________嘰*______
///...................................................................[吾話你知]
-v- 不過........1定有人知o既"-3-
哇.........真係好開心呀........" 哈哈......[kinki`給你的]
多謝甘多位陪我過生日o既人*同埋同我講過生日快樂O既人*
THX**********************************
ps.多謝姊妹`o既禮物"
咪叫左你地吾洗送囉-.-"不過點都好啦.....謝謝你們*]
今天仍舊1樣給呀爸鬧......看來是沒有例外的1日......太天真了*
|