今日1早比人話......上物理悶到爆.....><"
生物還可以`因為個呀sir ok得意`同埋佢係聖john負責人`正野`=v-
lunch出去食..........本身吾係麥當當o既....
但係無位喎......甘今日就頂住檔先啦.....呀瑩佢幫我改左個所謂的花名-.-
之後maths堂比人玩...甘就做左個組長.......
不過是但啦......都係1樣ja.......maths我都係吾識架啦....><"
放學同呀瑩`呀苗`去搭車....^^"各自回家去........."
ps. 現在的我沒有1點的自由"
|