起身個陣好凍耶*凍死人喇!!
我又冇著多件3..諗住唔會凍得好勁LA*
點知...唉...得|O度WOR!!凍瓜我"
今日開始考試LU*考作文..
E..我要去年D度考LO*食S的..
個條死7頭好串丫!!!\./"你估好想去你班房GA?
KAI KAI地..係自己班窗度傾下計...
仲末諗到個"開合"LO*牙U又唔肯講WOR!!
諗死人喇!!!唉..考試LU*MRS.KAM監堂!!
NOT TOO BAD"不過呢..有3個題目既..
我後面全行都好似作"我有一個好朋友"
得我作"一件令人傷心的事"HAHA*
我D想像力好好哇!!!XD*
原來琪欣虎牙UIVYVY個D都係作
"我有一個好朋友"..~@@"
咁就一粒鍾放學*走佬...
HA*我琪席席LUCY去左丫欣家家"
係度玩要盲雞BOR..~我贏GA*
席席都揾唔到我GE"我係佢隔離..
佢拿住個枕頭掃過我都唔知BOR!!
HAHA!!CHI線的*THEN佢地走左!!
我琪仲係度..呵呵..我地落左去買野食先!
番到黎開餐*YUMMY~
"
之後開木台..打麻雀!!KAKA*
好耐冇打喇!!!COZ個個都冇$$..
玩1$一鋪*輸死我LO!!>^<""
丫欣佢又贏BOR!!我先贏左個幾次咋!
跟住冇打到LU..玩左陣T OR D*
琪又話唔玩WOR!!知唔到佢D野TIM"哼*
玩揾野..收埋左D野要人揾~
幾低B GA"HAHA!!!我諗架BOR*-3-
另外個2個係出面擺POST屎"狂笑~
玩左好耐..玩到唔知時間!!!!
4::30走人LU..丫欣唔使唔HAPI BOR*
下個星期放學我將會寄居存在你家喔!!
KAKAKAKAKAKA*考試要+OIL"
|