琴晚睇"隨時侯命"丫.今晚大結局喇!!
唔知丫SAN同MATT SIR點呢可!?
今晚要睇丫..
今日就訓到|O點多D LA..
食野.唉.明又講大話了!!
又上演一場戲.晨咁早就有戲睇!!
真係...
"無奈死我LO*
之後溫左陣書..打比丫嬌..
叫左佢陪我去買件嬲同鞋.
真係好人架姐!!丫嬌可!!?嘻.
行過佢屋仔.出面落雨丫..
嗅到D落雨既味LO!!諗起"梁記"
"
好MIZz丫*諗番起好多野..
同佢地一齊玩..好多畫面LO*
唉..算吧LA*冇可能番去小學*
同丫嬌行..發覺同佢去親街都講野大聲得滯GA*
HAHA*不過個FEEL好正BOR..~
買左對番學鞋LO!!好睇D 咁LO!"
THEN行..見到劉慧怡丫..好耐冇見*
唔見佢既XXX既..呵2!!!一一"
去左買左件嬲嚕..唔錯丫!!KAKA..
THEN同佢去M記買個餐..上左我屋仔.
係度睇碟.好似好悶咁添..
比佢睇左上次D白痴相丫!!HAHA*
原來不左業咁耐呢..同丫嬌都仲係咁FD*
好開心添..丫嬌*LOVE死你LU..
|