昨晚做功課做到一點先訓 攪到今日好累-v-
今日村May生日 HAPI BIRTHDAY!=]
小息笑到傻左 哈哈 多謝哂=D
田雞告訴我一些事 有點心涼 但又.. 心情勁矛盾
LUNCH LING同我地食!好開心
好中意同你傾計呀!!=]
番到去我地班唱生日歌俾村May聽 他好似幾感動=]
成班人唱生日歌我諗番起3D 都係好開心
放學 自己勁怪都改唔到
去搵呀媽搭車走人
陌生人
應該開心還是痛心