Tai之blOG"......"希望多d人黎CM"
*[[我一直都好中意你GA....你知唔知呀"!??我好想同你講但我知自己唔襯你唔起""sor ""
我會默默地等待你
Taiho
暱稱: 『時間』機會黎到唔爭取...機會過後會後悔!!
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-03
8年未見
2009-06-21
考試...升..留..踢
2009-04-17
文章分類
全部 (20)
返學記 (1)
未分類 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 96
今日人氣: 0
累積人氣: 1107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 14 日  星期四   陰晴不定
 


久違的朋友 疲倦

                        哈哈...好耐冇打到la

e排大家有咩做呀...

希望你地做咩都可以開心la

講番正題

e掛上網睇到d易整既野食

正野食同做人一樣

整野食都有好多方法

而做人都有人做一d

得罪講句...好似有d做賤人、好人、小人同友善既人

其實我就系差唔多有齊咩上面既野

咁你地呢??

希望你地可以做一個好人la

整野食好好玩架

得閒你地都試下la

加油呀!!你地

得閒搵我msn吹水@o@

刊登時間:2008-08-14 10:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Taiho 的日誌)


IN030 於 2009-01-07 04:09 PM 發表:
cm.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



choi_ip 於 2008-12-11 09:51 PM 發表:
cm - -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keihoi1312 於 2008-12-05 06:39 PM 發表:
CM+)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wendychong 於 2008-08-17 08:07 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]